News
news The world as we know it is about to end
news Witnesses See 40 UFOs Over a Beach in the UK
news Mysterious and Chilling Photographs of Unidentified People
news Canada's Best-Documented UFO Encounter Celebrates Its 50th
news California Broadcast Interrupted With Ominous Announcement
news Mystery of sonic weapon attacks at US embassy in Cuba deepens
news Is the US Navy Trying to Catch UFOs?
news No, We Can't Control Hurricanes from Space
news This Guy Has Been Tirelessly Documenting the Ghost in His Apartment
news Earth May Be Under Surveillance by Nine Alien Civilizations
news CIA informant claimed Hitler survived WWII



Username:
Password: or Register
 
Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4.2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Even the fun posters are giving up
LoP Guest
lop guest
User ID: 411419
03-21-2017 05:21 AM

 



Post: #31
RE: Even the fun posters are giving up
Advertisement
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:17 AM)
Falling Down  Wrote: (03-21-2017 05:11 AM)
Are you saying I'm not fun ? That really hurts man . Tissue

Nah, not you, maybe I dunno......

I'm tired of the front page being like it was April of 2016.....

Analogy..... If I win a football game, f*#k the losers, I don't feed them....they can buy their own ice cream on the way home......

Jhikpghf

Wait - does that mean football players who win, have to be able to pay for all the losing team's ice creams too? Where do they do that? High School teams even?

Yuppers
Registered User
User ID: 410569
03-21-2017 05:23 AM

Posts: 12,909



Post: #32
RE: Even the fun posters are giving up
LoP Guest  Wrote: (03-21-2017 05:21 AM)
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:17 AM)
Nah, not you, maybe I dunno......

I'm tired of the front page being like it was April of 2016.....

Analogy..... If I win a football game, f*#k the losers, I don't feed them....they can buy their own ice cream on the way home......

Jhikpghf

Wait - does that mean football players who win, have to be able to pay for all the losing team's ice creams too? Where do they do that? High School teams even?

Thats what I'm saying, we are feeding the god damn trolls.......

They f*cking lost......

Jhikpghf
Fallingdown
Registered User
User ID: 357538
03-21-2017 05:24 AM

Posts: 24,444



Post: #33
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:17 AM)
Falling Down  Wrote: (03-21-2017 05:11 AM)
Are you saying I'm not fun ? That really hurts man . Tissue

Nah, not you, maybe I dunno......

I'm tired of the front page being like it was April of 2016.....

Analogy..... If I win a football game, f*#k the losers, I don't feed them....they can buy their own ice cream on the way home......

Jhikpghf

Yeah

flat earthers explain this ......


[Image: 56GEs0l.gif]
LoP Guest
lop guest
User ID: 411419
03-21-2017 05:27 AM

 



Post: #34
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:23 AM)
LoP Guest  Wrote: (03-21-2017 05:21 AM)
Wait - does that mean football players who win, have to be able to pay for all the losing team's ice creams too? Where do they do that? High School teams even?

Thats what I'm saying, we are feeding the god damn trolls.......

They f*cking lost......

Jhikpghf

So, what was April 2016?
Yuppers
Registered User
User ID: 410569
03-21-2017 05:32 AM

Posts: 12,909



Post: #35
RE: Even the fun posters are giving up
Falling Down  Wrote: (03-21-2017 05:24 AM)
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:17 AM)
Nah, not you, maybe I dunno......

I'm tired of the front page being like it was April of 2016.....

Analogy..... If I win a football game, f*#k the losers, I don't feed them....they can buy their own ice cream on the way home......

Jhikpghf

Yeah

When we begin to ignore them, they will go away, the decision is to "ignore"


The whiny bit*hes will go away.....

It may take a few months..... Do your fun thing, ignore the "bots"......f*#k em......they lost...... History is decided by the victor......


Jhikpghf
Uppity Me
Registered User
User ID: 397631
03-21-2017 05:47 AM

Posts: 24,182



Post: #36
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 04:25 AM)
May as well call this place PoliticOutpost.....

Jhikpghf

there are other forums...

Quote:Les pauvres n'ont-ils des Euros ?
Alors laissez les pauvres 'sh*t' dans les rues
Yuppers
Registered User
User ID: 410569
03-21-2017 05:49 AM

Posts: 12,909



Post: #37
RE: Even the fun posters are giving up
Uppity Me  Wrote: (03-21-2017 05:47 AM)
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 04:25 AM)
May as well call this place PoliticOutpost.....

Jhikpghf

there are other forums...

Jeez, here we go again......

Can I not give constructive criticism without being shown the door??????


Jhikpghf
ZeroWave
Registered User
User ID: 409990
03-21-2017 05:55 AM

Posts: 62



Post: #38
RE: Even the fun posters are giving up
I'm just getting started....... Wendy... Darling...light of my life....I'm not gonna kill ya... You didn't let me finish my sentence.... I said I'm not gonna kill ya.. I'm just gonna bash your brains in.... bash em' right the f*ck in.... Rofl
Yuppers
Registered User
User ID: 410569
03-21-2017 05:57 AM

Posts: 12,909



Post: #39
RE: Even the fun posters are giving up
ZeroWave  Wrote: (03-21-2017 05:55 AM)
I'm just getting started....... Wendy... Darling...light of my life....I'm not gonna kill ya... You didn't let me finish my sentence.... I said I'm not gonna kill ya.. I'm just gonna bash your brains in.... bash em' right the f*ck in.... Rofl

Ummmmm, you need meds dude......

Jhikpghf
LoP Guest
lop guest
User ID: 396711
03-21-2017 06:00 AM

 



Post: #40
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 04:25 AM)
May as well call this place PoliticOutpost.....

Jhikpghf

All you see in the papers and on the TV is Trump bashing. All the idiots of the country want to discuss is what a super villain Trump is.
LoP Guest
lop guest
User ID: 285894
03-21-2017 06:03 AM

 



Post: #41
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:57 AM)
ZeroWave  Wrote: (03-21-2017 05:55 AM)
I'm just getting started....... Wendy... Darling...light of my life....I'm not gonna kill ya... You didn't let me finish my sentence.... I said I'm not gonna kill ya.. I'm just gonna bash your brains in.... bash em' right the f*ck in.... Rofl

Ummmmm, you need meds dude......

Jhikpghf

And a straight jacket. Jhikpghf
Daedalus
Unstable
User ID: 411050
03-21-2017 06:03 AM

Posts: 7,213



Post: #42
RE: Even the fun posters are giving up
LoP Guest  Wrote: (03-21-2017 06:00 AM)
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 04:25 AM)
May as well call this place PoliticOutpost.....

Jhikpghf

All you see in the papers and on the TV is Trump bashing. All the idiots of the country want to discuss is what a super villain Trump is.

Not all, just you........chuckle
ZeroWave
Registered User
User ID: 409990
03-21-2017 06:04 AM

Posts: 62



Post: #43
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:57 AM)
ZeroWave  Wrote: (03-21-2017 05:55 AM)
I'm just getting started....... Wendy... Darling...light of my life....I'm not gonna kill ya... You didn't let me finish my sentence.... I said I'm not gonna kill ya.. I'm just gonna bash your brains in.... bash em' right the f*ck in.... Rofl

Ummmmm, you need meds dude......

Jhikpghf

Don't we all though?? And I have meds.. My psychiatrist suggested this website... Welcome to the machine....
ZeroWave
Registered User
User ID: 409990
03-21-2017 06:05 AM

Posts: 62



Post: #44
RE: Even the fun posters are giving up
LoP Guest  Wrote: (03-21-2017 06:03 AM)
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 05:57 AM)
Ummmmm, you need meds dude......

Jhikpghf

And a straight jacket. Jhikpghf

Starch is just another way for the government to keep you in line... My jackets are all crooked and wrinkly because thats what they wouldn't expect...
NormalIsSubjective

User ID: 410952
03-21-2017 06:11 AM

Posts: 19,066



Post: #45
RE: Even the fun posters are giving up
Yuppers  Wrote: (03-21-2017 04:25 AM)
May as well call this place PoliticOutpost.....

Jhikpghf

It's why Ringling Bros. circus closed, Yup.

They became redundant.


chuckle
Advertisement










Contact UsConspiracy Forum. No reg. required! Return to TopReturn to ContentRSS Syndication